میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

دبیر جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در واکنش به سفر نتانیاهو به عمان گفت: انزجار مسلمانان و جوانان عمانی و فلسطینی و سایر بلاد اسلامی در محکومیت سفر نتانیاهو به عمان خط بطلانی بر پروژه معامله قرن است.

محمدحسین آزادی دبیر جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به سفر نتانیاهو به عمان گفت: انزجار مسلمانان و جوانان عمانی و فلسطینی و سایر بلاد اسلامی در محکومیت سفر نتانیاهو به عمان خط بطلانی بر پروژه معامله قرن است.

وی ادامه داد: هشتگ‌هایی همچون « #لا_للتطبیع_مع_الکیان_الصهیونی» ، « #عمانی_ضد_التطبیع» ترند فضای مجازی و توییتر شده اند این نشان از بیداری جوانان مسلمان دارد و این قبیل مواضع و واکنش ها نویدبخش آینده ای روشن برای جهان اسلام است.

آزادی تصریح کرد: جوانان مسلمان در کشورهای مختلف مسیر استقامت یعنی راه عزت را در پیش گرفته اند و نمی خواهند همچون حاکمان خودباخته کشورهایشان مقهور قدرت های پوشالی غرب و نعره های آنان شوند.

وی تاکید کرد: سفر نخست وزیر رژیم منحوس صهیونیستی به عمان در راستای پروژه معامله قرنی است که آمریکا طراحی کرده و باید به پادشاه این کشور گفت که خاک بر سرت.در زمانی که قدرت اسلام در بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ یعنی اربعین حسینی به نمایش در می آید و کاخ های استکبار و صهیونیزم جهانی به لرزه در می آید و جهان مبهوت این عشق بازی و اتحاد است و تو بواسطه ترس و خفت و ذلتت از شقی ترین اشقیا که دستانش به خون کودکان و برادران مسلمانت آلوده است پذیرایی می کنی؟! اگر دین نداری لااقل آزاده باش!

انتهای پیام/

http://fna.ir/bpjzm4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی