ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها
دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ق.ظ
- چرا کاربران بی چون و چرا مقهور پُست های رسانه های اجتماعی می شوند؟
- رشد ۱۳۵ درصدی کاربران رسانه های اجتماعی در ایران (معادل با ۲۳ میلیون نفر) در سال گذشته چه اثراتی بر فضای کشور خواهد داشت؟
- آیا به گفته «عباس عبدی» گسترش و پذیرش خبر جعلی صرفا محصول جوامع متشنج، ناپایدار و بدون مرجع رسانه ای است؟
- چرا چهره های پوپولیستی چون بوریس جانسون و دونالد ترامپ مورد اقبال عمومی قرار می گیرند؟
- در عصر پسا حقیقت شاهد سیطره چه فضایی بر جهان خواهیم بود؟
- انتشار و گسترش خبرهای جعلی چه تبعات و پیامدهایی برای جوامع مختلف در پی دارد؟ این خبرها با چه هدفی تولید می شوند؟
پاسخ این سئوالات را در مقاله تازه منتشر شده «ظهور خبر جعلی در عصر پسا حقیقت ؛ اهداف و پیامدها» نوشته دکتر محمدحسین ساعی، محمدحسین آزادی و هادی البرزی بخوانید:
دانلود مقاله ظهور «خبر جعلی» در «عصر پساحقیقت» ؛ اهداف و پیامدها