میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

محمدحسین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: انتخابات آتی ریاست جمهوری انتخابات ویژه‌ای بوده و چشم دوست و دشمن به آن است. ضد انقلاب و دنباله های داخلی آنها به دنبال تضعیف جمهوریت نظام، القای بی اثر بودن انتخابات و مأیوس سازی مردم از حضور پای صندوق های رأی اند. البته فشارهای شدید اقتصادی و ناکارآمدی های داخلی در چند سال گذشته به این موضوع دامن زده است.

وی ادامه داد: متأسفانه عده ای که وضعیت نامطلوب کنونی نتیجه تفکر سیاسی و مدیریت اجرایی آنهاست در تلاشند به هر طریقی ناکارآمدی موجود را با گزاره های موهومی چون دولت در سایه، چند دولتی و تعابیری از این دست توجیه کنند. (متن کامل در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۰۰ ، ۱۴:۳۰
محمدحسین آزادی

اگر در توییتر، «نوشتار» و در اینستاگرام «تصاویر» حرف اصلی را می‌زنند، آنچه در کلاب هاوس محور اصلی می‌باشد، «صوت» است.
کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوی صوتی است. در این شبکه اجتماعی نوظهور، کاربران به مکالمه، مصاحبه و گفتگو‌های صوتی افراد مختلف به خصوص چهره‌های مشهور گوش می‌دهند. چیزی شبیه به پادکست با این تفاوت که گفتگو‌ها «برخط» و «زنده» است. چیزی که آن را از رسانه‌های سنتی مشابه نظیر رادیو متمایز می‌کند تعاملی بودن و امکان مشارکت آزادانه کاربران در گفتگوهاست.
کلاب هاوس مبتنی بر زمان حال است نه گذشته. در سایر شبکه‌های اجتماعی شما تصاویر و ویدئو‌های ضبط شده از گذشته را به اشتراک می‌گذارید، اما در این برنامه امکانی برای به اشتراک گذاری مطالب گذشته وجود ندارد، یا باید صحبت کنید یا به صحبت‌های دیگران گوش فرا دهید این یعنی مهم‌ترین اندامی که در کلاب هاوس کاربرد دارد نه چشم بلکه گوش و زبان است. همین مهم امکان فعال سازی قوه تخیل حتی همذات پنداری بین کاربران را افزایش می‌دهد.

(متن کامل در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۰۰ ، ۱۵:۴۰
محمدحسین آزادی