میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شماره هفتم گاهنامه نبض صداوسیما به صاحب امتیازی جامعه رسانه اسلامی و مدیر مسئولی محمد حسین آزادی در دانشگاه صداوسیما منتشر شد. در این گاهنامه به مسائل مهمی همچون سینمای دینی از منظر استاد رحیم پور ازغدی، گفت و گوی اختصاصی با امیرمهدی پوروزیری کارگردان سریال مینو و... پرداخته شده است.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک فرمایید.

دریافت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۰
محمدحسین آزادی

محمدحسین آزادی دبیر جامعه رسانه اسلامی در گفت وگویی مشروح با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: روز دانشجو نماد آگاهی و هوشیاری دانشجویان در برابر تحرکاتی است که منافع کشور و ملت را تهدید می کند. این بیداری از سال 32 تاکنون با جریان دانشجویی همراه بوده و در مقاطع حساس به منصه ظهور رسیده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۰
محمدحسین آزادی

دکتر علی عسکری در نشستی صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجویی را دورانی برای شکل‌گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، سیاسی، فرهنگی و... دانست و گفت: دوران دانشجویی از دو جنبه در شکل‌گیری شخصیت افراد موثر است؛ یکی ساختن هویت فکری، فرهنگی و آرمانی و دیگری جنبه تمدن‌سازی و اجرایی که دانشجو را به دنیای علم متصل می‌کند و زمینه رشد او را در رشته تحصیلی‌اش فراهم می‎‌آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۱۹:۰۶
محمدحسین آزادی