میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

خبرگزاری دانشجو: یکی از اصلی‌ترین پایه‌های بنیانگذاری تمدن اسلامی، اسلامی کردن فضای علمی و دانشگاهی کشور است. رهبر انقلاب معتقدند که غربی‌ها امروزه منطقه ممنوعه‌ای در زمینه علوم انسانی به وجود آورده‌اند و می‌فرمایند که چند تا فکرِ مثلاً دارای اقتدار علمی در یک نقطه‌ای از دنیا به نتیجه‌ای رسیده‌اند که این بدان معنا نیست که هر آنچه که آنها فهمیده‌اند، درست است.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۴
محمدحسین آزادی

آنچه در این جزوه می‌خوانید بررسی بخشی از دیدگاه فرانسیس فوکویاما، پژوهشگر ۶۴ ساله ژاپنی الاصل و آمریکایی تباری است که با نگارش مقاله «پایان تاریخ و واپسین انسان» (the End of History and the last man) که در سال ۱۹۹۱ م چاپ گردید، به شهرت جهانی رسید. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۳
محمدحسین آزادی

یادداشت تشکیلاتی از محمدحسین آزادی با نگاهی بر درس نامه های حزب جمهوری اسلامی؛ دوستان عزیز چنانچه در قسمت قبل گفته شد صرف داشتن نام و یا شعارهای اسلامی یا وجود عناصری مسلمان نمی تواند جواز عضویت در تشکل هایی باشد که این عناوین را یدک می کشند باید با روشن شدن روش شناسایی آنها و دقت در منطبق بودن کلیه ابعاد آنها با موازین اسلامی، تشخیص داده شود که کدامیک از آنها شباهت بیشتری به اصول حزب الهی دارند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۵
محمدحسین آزادی


با توجه به شروع سال تحصیلی و آغاز تحصیلات دانشگاهی برخی از عزیزان و لزوم انتخاب یک تشکل مطلوب و اسلامی توسط آنها بر آن شدیم تا به بررسی ویژگی های تشکل های مطلوب اسلامی بپردازیم که طی چند بخش خدمت شما دوستان عزیز ارائه می گردد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۴۵
محمدحسین آزادی

🎧 افتاده کعبه از نو در دست بت پرستان
➕مداحی فارسی و عربی علیه رژیم ستمگر آل سعود-میثم مطیعی

برای دریافت این فایل اینجا کلیک فرمایید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۶
محمدحسین آزادی

بذر شجره ملعونه آل سعود که امروز ریشه دوانیده و میوه اش تروریست های داعشی و القاعده ای شده روزی توسط روباه پیر-انگلیس- در سرزمین حجاز کاشته شد، آل سعود وجود خود را مدیون انگلیس و آمریکا می داند و امروز گوش به فرمان آنهاست، تعهد نسبت به صهیونیست های جانی نیز از اوامر پدرخوانده های سعودی هاست.
دور از انتظار نیست اگر این قوم ظاله در دشمنی با مسلمین کم نمی گذارد چرا که از همان ابتدا مسیر و عقایدشان با اصول اساسی دین اسلام در تضاد و تناقض بود و اگر نبود مقاومت مردم و علمای بلاد اسلامی در زمان حمله آنها به مدینه اینک اساساً اثری از حرمین شریفین نیز نبود.
آنچه که حکومت آل سعود را تا به امروز سرپا نگه داشته نه گسترش اعتقادات آنان  بلکه دلارهای نفتی و  سرکوب حق طلبانی همچون شیخ نمر شهید است که با وعده ی اللهی روزی خون شهدای منا، شیخ نمر و مظلومان یمنی گریبان آنها را خواهد گرفت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۳۲
محمدحسین آزادی


اگر چه امروز با توجه به هشدارهای پیاپی رهبر معظم انقلاب نسبت به کم رنگ شدن توجه به دشمن، برخی از افراد و مسئولین هنوز متوجه خطر نشده‌اند، ۱۰۰ سال قبل‌ جوانی به نام رئیسعلی، مبارزه با دشمن داخلی و خارجی را جهت حفظ اسلام و در درجه بعد ایرانیت خویش آغاز می‌کند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۰۲
محمدحسین آزادی