میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدحسین آزادی فعال دانشجویی طی یادداشتی بمناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران نوشت: مصطفی چمران همان الگوی دانشگاهی است که انقلاب ما برای‌ نیل به اهدافش به آن نیاز ضروری‌ دارد. انسانی‌ که در اوج جایگاه علمی، خاضع‌ترین است و علمش مانع از تکلیفش نشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۷
محمدحسین آزادی


محمدحسین آزادی جانشین اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: اگر تاریخ کشورمان را مرور کنیم، هیچ حکومتی را نمی‌یابیم که با خواست و اراده مردم و مبتنی بر آئین الهی، روی کار آمده باشد؛ جز یک حکومت، و آن هم «جمهوری اسلامی ایران» است. حکومتی که با تمسک به برترین دین الهی یعنی اسلام و با هدایت و رهبری بزرگ مرد تاریخ، حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و با مجاهدت ملّت و غلبه بر نظام طاغوتی پهلوی در بهمن 57 به پیروزی رسید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۸
محمدحسین آزادی


اگر تاریخ کشورمان را مرور کنیم، هیچ حکومتی را نمی یابیم که با خواست و اراده مردم و مبتنی بر آئین الهی، روی کار آمده باشد؛ جز یک حکومت، و آن هم «جمهوری اسلامی ایران» است.

متن کامل در ادامه مطلب
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۰
محمدحسین آزادی

اگر توکل واقعی به خدا  و اراده ای پولادین داشته باشیم با دست خالی هم می توانیم معجزه کنیم ... نمونه اش آزادسازی خرمشهر و محمدجهان آرا

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۳
محمدحسین آزادی

آمریکا با بستن قرارداد با عربستان آن هم در بدو پیروزی حسن روحانی و اصلاح طلبان در ایران، خط بطلانی بر پروژه رقیب هراسی اصلاحاتی‌ها در فرآیند انتخابات کشیدند، و به نوعی سایه جنگ برطرف که نشد هیچ بلکه خیلی پررنگ تر از قبل شد.

متن کامل در ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۷
محمدحسین آزادی