میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

به گزارش سرویس پژوهش خبرگزاری صدا وسیما، پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نقطه‌ای درخشان در تاریخ معاصر ساختار‌های مزورانه و سلطه جویانه جهانی را بر هم زد و مسیری جدید پیش روی جهانیان قرار داد.

مسیری که در آن اندیشه الهی در متن زندگی جریان یافت و نیاز‌های فطری انسانی همچون عدالت، استقلال، آزادی، اخلاق، عزت و کرامت بار دیگر بر دست گرفته شد. در این مسیر پر و پیچ و خم چهل و سه ساله انواع دشمنی‌های سخت و نرم علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی شان به کار گرفته شد. امروز بدخواهان بیش از آنکه ابزار‌های جنگی را برای منحرف ساختن اندیشه انقلابی مردم ایران بکار گیرند به ابزار‌های رسانه‌ای متوسل شده اند تا از این طریق اراده‌ها را سست و باور‌ها را متزلزل سازند.

خبر که پدیده‌ای برای نمایش حقیقت، ارتقای آگاهی و بینش عمومی است این روز‌ها توسط بدخواهان به ابزاری برای سیاه نمایی و وارونه سازی حقایق تبدیل شده است. رسانه‌های تحت سلطه مستکبرین از خبررسان‌های مجازی تا خبررسان‌های تلویزیونی در تلاشند تا با برنامه ریزی و سرمایه گذاری فراوان، نقاط درخشان و موفقیت‌های بزرگ ملت ایران را نادیده گرفته یا کوچک نمایی کنند و از آن سو ضعف‌ها را هر چند کوچک، بزرگ جلوه دهند و دائماً افکار مردم را با خبر‌های سیاه و منفی هدف قرار دهند و موجی از یأس و نومیدی را در جامعه بیافرینند.

(متن کامل در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۰۰ ، ۰۱:۴۶
محمدحسین آزادی