میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

امیدوارم دولت دوازدهم،‌ در سیاست‌های قبلی خود تجدید نظر کند و کابینه جوان،‌ انقلابی و جهادی را به مجلس معرفی کند و حقیقتاً در مسیر صحیح انقلاب قدم بردارد و گره از مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی مردم عزیز کشور بردارد و رسیدگی به محرومین را در اولویت کاری قرار دهد


متن کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۰
محمدحسین آزادی

مطمئناً در موضوع انتخابات مهم‌ترین اصل برای همه ما میزان حضور و مشارکت مردم است، حضوری چشمگیر که پایه‌های نظام شکوهمند اسلامی را تنومندتر و چشم طمع دشمنان را از کشور دور سازد.

متن کامل در ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۰۵
محمدحسین آزادی

رئیس ستاد مرکزی حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی از استقبال باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت الاسلام رئیسی تقدیر کرد.


متن کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۱
محمدحسین آزادی

استقبال این روزهای مردم استان های مختلف از حجت الاسلام رئیسی حیرت کارشناسان و نگرانی رقیبان و دولتی ها را در پی داشته است.
حضور چشم گیر و استقبال 50 هزار نفری مردم شریف قم از حجت الاسلام رئیسی حماسه ای کم نظیر را آفرید. حماسه ای که یادآور قیام های تاریخی مردم این استان در برهه های مختلفی از تاریخ انقلاب بود. قیام های مردم متدیّن قم همواره سرنوشت ساز بوده است و این قیام بیادماندنی 50 هزار نفره می تواند انقلابی را در 29 اردیبهشت به همراه داشته باشد. انقلابی از جنس تغییر به نفع مردم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۳۵
محمدحسین آزادی


مسؤول ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خواستار رسیدگی سریع مسؤولان مربوطه استان کرمانشاه در راستای دستگیری تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌«چرا رئیسی؟» شد و گفت: جالب است که روحانی این روزها دم از فضای غیرامنیتی در دانشگاه‌ها می‌زند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۴۹
محمدحسین آزادی

سال هاست که کشور ما درگیر بازی جناح های سیاسی ای شده است که منافع خویش را بر منافع مردم ترجیح داده اند و به این واسطه شایسته سالاری را کنار گذاشته و حرکت رو به جلوی کشور را دچار اخلال و کندی کرده اند.
نتیجه این چالش ها و درگیری ها جز هدررفت ظرفیت ها و سرمایه های کم نظیر کشور چیز دیگری نبوده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۹
محمدحسین آزادی

در این اطلاعیه آمده است: در پی اعلام موجویت ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی در استان‌های مختلف، محمدحسین آزادی دانشجوی کارشناسی­ ارشد دانشگاه صداوسیما به عنوان رئیس ستاد مرکزی حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی معرفی شد.


متن کامل در ادامه مطلب

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۵
محمدحسین آزادی