میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

اقتداری بی نظیر

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

امیدوارم دولت دوازدهم،‌ در سیاست‌های قبلی خود تجدید نظر کند و کابینه جوان،‌ انقلابی و جهادی را به مجلس معرفی کند و حقیقتاً در مسیر صحیح انقلاب قدم بردارد و گره از مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی مردم عزیز کشور بردارد و رسیدگی به محرومین را در اولویت کاری قرار دهد


متن کامل در ادامه مطلب


انتخابات سال 96 هم با تمام هیجاناتش تمام شد،‌ انتخاباتی که مشارکتی تاریخی را به ثبت رسانید و مقبولیت و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشانید.
اینچنین حضور باشکوهی است که بدخواهان را ناامید و سایه تهدیدات را از کشور ما دور می سازد.
هیچ دشمنی به خود اجازه تعدی به نظامی با این پشتوانه عظیم را نمی دهد.

آخرین شب تبلیغات به خیابان انقلاب رفتم تا صبح آنجا بودم،‌ یک گوشه ایستادم و به جوانان پرشوری که به طرق مختلف و درنهایت امنیت و آرامش سعی در حمایت از کاندیدایشان داشتند نگاه می کردم،‌ دو سلیقه و دو رقیب در کنار یکدیگر آزادانه تبلیغ می کردند،‌ موتورسیکلت هایی هم رد می شدند که یکی عکس یک نفر و سرنشین دیگر عکس رقیب را در دست داشت، خدا را بواسطه نعمت #مردم_سالاری،‌ #آزادی و #امنیتی که بواسطه مجاهدت های حضرت امام  و شهدای عزیزمان در کشور حاکم شده،‌ شکر کردم و به #ایرانی بودنم افتخار کردم.

خرسندم از اینکه مردم به توصیه رهبر عزیزمان لبیک گفتند و با این مشارکت چشم گیر در عرصه حاضر شدند،‌ خرسندم از اینکه به سیدی عزیز،‌ انقلابی،‌ ساده زیست،‌ متدین و مردمی رأی دادم،‌ خرسندم از اینکه با وجود شائبه تخلفات زیاد،‌ 16 میلیون هوادار پرشور #سید_محرومان در کمال وقار نتیجه را پذیرفتند و به رقیب تبریک گفتند و چون عده ای در سال 88 #امنیت کشور و مردم را بر هم نزدند.

امیدوارم دولت دوازدهم،‌ در سیاست های قبلی خود تجدید نظر کند و کابینه جوان،‌ انقلابی و جهادی را به مجلس معرفی کند و حقیقتاً در مسیر صحیح انقلاب قدم بردارد و گره از مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی مردم عزیز کشور بردارد و رسیدگی به محرومین را در اولویت کاری قرار دهد و در حوزه سیاست خارجه نیز با حفظ عزت و کرامت کشور، با تعاملی منطقی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش درآورد.

از یکایک  چهل و یک میلیون و دویست و بیست هزار و صد و سی و یک نفری که با شکوه تمام و با رأی خود بار دیگر مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی زدند تشکر می کنیم.


http://www.snn.ir/detail/News/607836/158

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی