میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در خصوص حوادث کشمیر گفت: بی‌شک سکوت دولت و وزارت خارجه ما در خصوص حوادث کشمیر با روح انقلاب اسلامی و اهداف آن ناسازگار است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۲۷
محمدحسین آزادی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان(ع) گفت: تعهد تازه دولت ایران به کارگروه اقدام مالی (FATF) از تازه‌ترین مواردی است که امریکایی‌ها طراحی کرده‌اند و دولت ایران به دنبال اجرای آن است و می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را در مسیر حمایت از محور مقاومت در منطقه ایجاد کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸
محمدحسین آزادی

محمدحسین آزادی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان در واکنش به مصوبۀ اخیر مجلس نمایندگان امریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بوئینگ به ایران گفت: با توجه به بدعهدی های مکرر آمریکا،این انتظار می‌رود که دولت سر خود را از زیر برف بیرون بیاورد و با ملت صادقانه سخن بگوید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۲
محمدحسین آزادی
برجام

اسرائیل، دلیل اصلی تضعیف خود در منطقه را وجود نظام مقتدر جمهوری اسلامی و حمایت‌های صریحانه آن از محور مقاومت می‌بیند، به همین دلیل از اوایل انقلاب بر آن است تا با استفاده از ابزارهای گوناگون نظیر حامیان و شرکای بین‌المللی و سازمان‌های جهانی فشارهای طاقت فرسایی را بر نظام وارد سازد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۶
محمدحسین آزادی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر رفسنجان در مورد خصصوصی شدن امکانات رفاهی دانشگاه گفت: مسئولان باید عواقب ناشی از این تصمیم را هم در نظر داشته باشند و ابتدا خود وزارت علوم و دانشگاه‌ها باید برای افزایش کیفیت امکانات رفاهی بصورت دولتی تلاش کنند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۵
محمدحسین آزادی

تهاجم فرهنگی
می‌توان هدف تهاجم فرهنگی دشمن را پایین آوردن انگیزه و اعتماد به نفس مردم بخصوص جوانان –بعنوان نیروی فعال و مستعد جامعه- دانست، القای تفکر نمی‌توانی و نمی‌شود به جوان ایرانی و کشاندن آن به پرتگاه انحرافات اخلاقی، آغازی خواهد شد بر سیطره مجدد مادی‌گرایان غرب بر ما
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۵
محمدحسین آزادی