میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در خصوص حوادث کشمیر گفت: بی‌شک سکوت دولت و وزارت خارجه ما در خصوص حوادث کشمیر با روح انقلاب اسلامی و اهداف آن ناسازگار است.

محمد حسین آزادی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در خصوص حوادث کشمیر بیان داشت: متأسفانه چندین روز است که موج جدید کشتار مسلمانان بی دفاع کشمیر راه افتاده است و در سکوت مغرضانه جوامع جهانی و سازمان های بین المللی دولت هند اقدام به سرکوب وحشیانه مردم کشمیر می کند و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی که در خصوص اتفاقات کشورهای غربی بسرعت اعلام موضع می کند در این خصوص سکوت معناداری انجام می دهد.

 

وی افزود: چطور است نسبت به وقایع کلوب همجنس بازان در امریکا سریعا اعلام موضع می شود؛ اما در خصوص مردم مسلمان و محبین اهل بیت و انقلاب اسلامی در کشمیر سکوت می کنند؛ البته تروریسم در هر نقطه ای و به هر بهانه ای محکوم است؛ اما نباید بخاطر منافع مالی چشم بر حمایت از مستضعفان و مظلومان جهانی بست؛ حال آنکه رسالت انقلاب اسلامی بر حمایت از این چنین مردمی است.

 

این فعال دانشجویی گفت: بی شک سکوت دولت و وزارت خارجه ما در خصوص حوادث کشمیر با روح انقلاب اسلامی و اهداف آن ناسازگار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی