میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تهران- ایرنا- در نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «عملکرد رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در رویدادهای اخیر» مطرح شد؛ در حوزه رسانه‌های خارجی ما با چیزی به اسم رسانه مواجه نیستیم، با پایگاهی برای پروپاگاندای سیاه علیه کشور مواجه‌ایم که درواقع، بازوی جنگ است.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «عملکرد رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه در رویدادهای اخیر» با سخنرانی محمد خُدادی، محمدحسین آزادی، پژوهشگر و مدرس ارتباطات در حاشیه دومین نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی مراکز فرهنگ‌پژوهی کشور در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار ‏شد.

دبیری این نشست را حسین حسنی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات بر عهده داشت. (متن کامل در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۹:۳۸
محمدحسین آزادی

تهیه‌کننده مستند «نقاب‌دارها» با حضور در بخش خبری ساعت 10 و نیم شبکه خبر معتقد است در مقطعی که حقیقت تحریف، دست‌کاری، کتمان و در واقع مظلوم واقع می‌شود، وظیفه مستندساز چیزی جز تقویت حقیقت نیست. (متن کامل گفتگو با شبکه خبر در ادامه مطلب)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۹:۲۵
محمدحسین آزادی

مستند نقابدارها به بررسی رویکرد جدید تقابل با ایران و متحدان منطقه ای آن می پردازد. این رویکرد که با استفاده از رسانه های اجتماعی دنبال می شود توسط مراکز سایبری طراحی و اجرا می گردد. در این مستند به برخی از این مراکز که از سوی عربستان سعودی و منافقین راه اندازی شده اشاره می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۱ ، ۲۳:۰۱
محمدحسین آزادی