میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خبرگزاری میزان- حسن عابدینی گفت: امپراتوری رسانه‌ای غرب افزون بر ۲۶۰ شبکه تلویزیونی، صد‌ها پایگاه اطلاع رسانی و هزاران شبکه اجتماعی به زبان فارسی تدارک دیده است. فرماندهان این رسانه‌ها اغلب در لندن، واشنگتن، ریاض، دوبی و ... مستقرند.

(در ادامه مطلب بخوانید)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۴
محمدحسین آزادی

نشست آموزشی تخصصی «بررسی راهکارهای مقابله با خبر جعلی برای معاونت سیاسی صداوسیما» در اداره پژوهش‌های خبری معاونت سیاسی برگزار شد. در این نشست که توسط محمدحسین ساعی رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیما، هادی البرزی سردبیر گروه رسانه پژوهش‌های خبری و محمدحسین آزادی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما ارائه شد طی سه ساعت راهکارهای عملیاتی مقابله با خبر جعلی برای معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما بحث و بررسی شد.

جهت مشاهده متن کامل به ادامه مطلب بروید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۶
محمدحسین آزادی

خبرهای جعلی که با هدف فریب دادن و گمراه ساختن مخاطبان در سال های گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند در صورت مصرف و باورپذیری، پیامدهای نامطلوبی برای جوامع در پی دارند.

در این اثر کمیک استریپ به هفت روش مقابله با خبرهای جعلی برای کاربران عادی رسانه های اجتماعی پرداختم که در ادامه مطلب می توانید دانلود بفرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۱۶
محمدحسین آزادی

یک فعال دانشجویی گفت: تأکید رهبر انقلاب به استفاده از واژگان صحیح در متون مورد استفاده در صداوسیما صرفا مربوط به دیدار اخیر ایشان با شعرا نیست و متأسفانه آن قدر سهل‌انگاری می شود که معظم‌له مجبور به تاکید چندین باره موضوع می‌شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۴۴
محمدحسین آزادی