میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

مصاحبه با خبرگزاری دانشجو در خصوص FATF

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان(ع) گفت: تعهد تازه دولت ایران به کارگروه اقدام مالی (FATF) از تازه‌ترین مواردی است که امریکایی‌ها طراحی کرده‌اند و دولت ایران به دنبال اجرای آن است و می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را در مسیر حمایت از محور مقاومت در منطقه ایجاد کند.

محمد حسین آزادی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(ع) رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: همانطور که رهبر انقلاب بارها نسبت به دستاویز بودن موارد مطرح شده از سوی دشمنان، تاکید کرده اند، متاسفانه پس از انعقاد قرارداد برنامه جامعه اقدام مشترک –برجام- که طی آن قرار بود تحریم های مالی و اقتصادی علیه کشور در قبال اجرای تعهدات برطرف شود هر روز به بهانه های جدیدی به تاخیر می افتد و دست درازی امریکایی ها به اموالی کشور ادامه دارد.

 

وی افزود: یکی از اخرین این بهانه ها که در چند وقت اخیر بارها توسط سخنگویان و رسانه های امریکایی به عنوان مانع دست یابی ایران به منابع مالی مطرح شده است، حمایت ایران از آنچه آنها تروریسم می خوانند، بوده است. البته رهبر انقلاب پیش از توافق، به مذاکره کنندگان در خصوص تداوم بهانه ها و زیاده خواهی های طرف غربی و امریکایی هشدار داده بودند.


این فعال دانشجویی تصریح کرد: می توان گفت برجام تبدیل به سریالی شده است که کارگردانی آن را آمریکایی ها برعهده گرفته اند و پس از پایان هر قسمت خلاصه‌ای از قسمت بعد مطرح می شود و متاسفانه دولت برای رسیدن به اهداف سیاسی خود در این مسیر گام بر می دارد.


آزادی ادامه داد: تعهد تازه دولت ایران به کارگروه اقدام مالی (FATF) از تازه ترین مواردی است که امریکایی ها طراحی کرده اند و دولت ایران به دنبال اجرای آن است و می تواند خسارات جبران ناپذیری را در مسیر حمایت از محور مقاومت در منطقه و تخلیه اطلاعاتی مشترکین بانکی کشور بوجود آورد.


وی افزود: سازمان های بین المللی اعم از سازمان های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و حقوقی هیچگاه سازمان های مورد اعتمادی برای ما نبوده اند و سایه صهیونیست ها و آمریکایی ها همیشه بر آن ها سنگینی کرده است و رهبر انقلاب نیز بارها این سازمان ها را تحت سیطره صهیونیست ها دانسته اند، سازمانی که در عرض چند دقیقه، کشوری جعلی و غاصب را به رسمیت می شناسد، بارها از آن حمایت می کند، چشم بر قتل عام هزاران زن و کودک بی گناه می بندد، براحتی آب خوردن قطعنامه های پوچش توسط یک کشور وتو می شود و بواسطه مشتی دلار رژیمی کودک کش را تبرئه می کند چطور می تواند اعتماد ما را جلب کند؟!


دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان بیان داشت: آمریکایی ها با صراحت تمام، بخشی از بودجه کشور خود را با افتخار در مسیر حمایت از اسرائیل و تجهیز نظامی آن صرف می کنند تا هر چند وقت یکبار با انواع و اقسام سلاح های کشتار جمعی و ممنوعه زنان و کودکان بی گناه به خاک و خون کشیده شوند. در مقابل، جنبش های مردمی که در خاک کشور خود صرفاً برای دفاع از مردم بی گناه در مقابل تجاوزهای وحشیانه اسرائیل بوجود آمده اند، تروریست خوانده می شوند و حمایت جمهوری اسلامی بعنوان یک وظیفه دینی و انسانی از آنها حمایت از تروریسم مطرح می شود و سازمانی همچون کارگروه اقدام مالی بوجود می‌آید تا این خط ارتباطی را بطور رسمی و قانونی قطع کند و نگرانی های صهیونیست ها برطرف گردد و محور مقاومت در منطقه از بین برود.

لینک خبر در خبرگزاری دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی