میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

رئیس ستاد مرکزی حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی از استقبال باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از حجت الاسلام رئیسی تقدیر کرد.


متن کامل در ادامه مطلب

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  متن پیام  تقدیر محمدحسین آزادی مسئول ستاد حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی از مردم استان کهگیلویه وبویراحمد به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

 
مردم سلحشور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
با سلام و تحیت
همانگونه که مستحضرید، استان ما علیرغم تمام تلاش هایی که در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی شده است، هنوز قربانی محرومیت ها و بی توجهی هاست و با وجود منابع سرشار طبیعی و نیروی توانمند و مستعد انسانی نتوانسته است به جایگاه واقعی و درخور شأن خویش دست یابد. نرخ بالای بیکاری و کمبود میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلف زیر سایه سوء مدیریت های دولت کنونی از مشکلات این روزهای استان ماست.
حضور حماسی امروز شما در استقبال از حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی نشان از عزم و اراده ی راسخ مردان و زنان سرزمین پرافتخارمان برای تغییر شرایط موجود دارد. بعنوان فرزندی کوچک از سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از استقبال باشکوه شما که نشأت گرفته از مهمان نوازی دیرینه دیارمان است به تشخیص صحیح شما در انتخاب گزینه اصلح افتخار می کنم و بعنوان عضو ناچیزی از ستاد حجت الاسلام رئیسی این اطمینان را به شما می دهم که ان شاء الله و با بروی کار آمدن دولت کار و کرامت شاهد رونق کسب و کار و گره گشایی از زندگی جوانان و مردم عزیز استان مان خواهیم بود. 
 
محمدحسین آزادی
مسئول ستاد حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی
25 اردیبهشت 1396
 
گفتنی است محمدحسین آزادی دانشجوی کارشناسی­ ارشد دانشگاه صداوسیما و از جوانان و فعالان دانشجویی اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج است.

http://sobhezagros.ir/News/87776.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی