میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

سال هاست که کشور ما درگیر بازی جناح های سیاسی ای شده است که منافع خویش را بر منافع مردم ترجیح داده اند و به این واسطه شایسته سالاری را کنار گذاشته و حرکت رو به جلوی کشور را دچار اخلال و کندی کرده اند.
نتیجه این چالش ها و درگیری ها جز هدررفت ظرفیت ها و سرمایه های کم نظیر کشور چیز دیگری نبوده است.

مسائلی نظیر بیکاری، رکود، گرانی، رشد فاصله طبقاتی، افزایش سن ازدواج، کاهش نرخ جمعیت و رشد طلاق و... زاییده همین دست دوقطبی ها در فضای سیاسی بوده است. این که کشوری با این میزان از نیروی انسانی جوان و مستعد و با میانگین سنی 31 ساله دارای دولتی با میانگین سنی 60 سال است دلیلش چیزی جز مقدمه این مرقومه نیست .
حال جای این پرسش است که تا کی قرار است مردم و جوانان ما در آتش این باندبازی های سیاسی بسوزند و دولت ها توپ را در زمین یکدیگر  بیندازند و از کنار مسائل جامعه و مشکلات مردم بدون توجه عبور کنند؟
حجت الاسلام رئیسی برای پایان دادن به چنین فضایی آمده است و در پایان مناظره دوم خطی بر تمام این بازی های سیاسی کشید و در یک جمله به مردم اعلام کرد :
نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم.


سرمقاله ویژه نامه انتخاباتی "ایرانی با کرامت" - شماره دوم - اردیبهشت 96

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی