میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

قم که قیام کند انقلابی در راهست

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ب.ظ

استقبال این روزهای مردم استان های مختلف از حجت الاسلام رئیسی حیرت کارشناسان و نگرانی رقیبان و دولتی ها را در پی داشته است.
حضور چشم گیر و استقبال 50 هزار نفری مردم شریف قم از حجت الاسلام رئیسی حماسه ای کم نظیر را آفرید. حماسه ای که یادآور قیام های تاریخی مردم این استان در برهه های مختلفی از تاریخ انقلاب بود. قیام های مردم متدیّن قم همواره سرنوشت ساز بوده است و این قیام بیادماندنی 50 هزار نفره می تواند انقلابی را در 29 اردیبهشت به همراه داشته باشد. انقلابی از جنس تغییر به نفع مردم.

کاروان سیدمحرومان پس از قم در حالی عازم دیارآفتاب شد که مردم استان مرکزی و شهر اراک نیز در استقبال از وی سنگ تمام گذاشتند.
مردم، سیّد ابراهیم را از جنس خودشان می بینند و از همین رو با تمام وجود و به خوبی رسم مهمان نوازی را  بجا می آورند، حجت الاسلام رئیسی با انگیزه فراوان در حال بازدید از تمام استان های کشور است تا صحبت ها و دغدغه مردم را از نزدیک ببیند و بشنود. به راستی او آمده است تا با مردم بودن و در میان مردم بودن را اثبات کند و وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهد.


سرمقاله ویژه نامه انتخاباتی "ایرانی با کرامت" - اردیبهشت 96

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی