میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی


مسؤول ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی خواستار رسیدگی سریع مسؤولان مربوطه استان کرمانشاه در راستای دستگیری تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌«چرا رئیسی؟» شد و گفت: جالب است که روحانی این روزها دم از فضای غیرامنیتی در دانشگاه‌ها می‌زند.

محمدحسین آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان با در دست داشتن نوشته‌«چرا رئیسی؟» در خیابان به سئوالات مردم پاسخ می‌دادند که توسط مأموران بازداشت و چند ساعتی در بازداشت بودند.

مسؤول ستاد حامیان دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی ادامه داد: این همان فضایی است که دولت کنونی در چهار سال گذشته برخلاف ادعاهایش در فضای کشور و به‌خصوص در دانشگاه‌ها بوجود آورده است، بدین شکل و برخلاف قوانین چنین اقدامات امنیتی صورت می‌گیرد و از سوی دیگر شعار آزادی بیان و تحمل مخالف سر داده می‌شود.

وی اضافه کرد: ده‌ها سخنرانی و کرسی آزاداندیشی در چهار سال گذشته در سطح دانشگاه‌های کشور لغو شده است و چندین نفر از فعالان دانشجویی به سبب نقد دولت به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

آزادی خواستار رسیدگی سریع مسؤولان مربوطه استان به این موضوع، خاطرنشان کرد: جالب است که روحانی این روزها دم از فضای غیرامنیتی در دانشگاه‌ها می‌زند.

انتهای پیام/2700/


لینک:

http://kermanshah.farsnews.com/news/13960218001285

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی