میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

عبور از خط قرمز در روز روشن

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ

هر روز که از عمر دولت یازدهم می گذرد، فاصله گرفتن آنها از شعارهای انتخاباتیشان بیش تر و بیشتر می شود، گویا این دولت به پناگاهی برای مسافران قطار منهدم شده فتنه تبدیل شده و یک به یک در حال احیای آنهاست و مبل راحتی ریاست و سخنوری به آنها می بخشد و قطار آنها را تعمیر می کند تا به راه نیمه تمام خود که توسط دشمنان این نظام طراحی شده ادامه دهند، گویا هم مسافران سوخته و هم حامیان آنها خود را به خواب زده اند و پیام 9 دی را دریافت نکرده اند؟!

آقای رییس جمهور، گویا کم کم تناقض سخنانتان در حال آشکار شدن است، مگر شما نبودید که دم از اعتدال و فراگیر بودن دولت و شنیدن صدای منتقد و آزادی بیان می زدید؟! پس حال جمله هایی مانند: «مسئولین باید به رای مردم اعتقاد داشته باشند، و اگر کسی ۲۴خرداد را قبول ندارد صلاح نیست در رده‌های بالا مسئولیت داشته باشد» این یعنی بیش از 16 میلیون نفری که به شما رأی نداده اند، صلاحیت برعهده گرفتن مسئولیت های کلان کشوری را ندارند؟! این با کدام استدلال عقلی و شعارهای شما جور در می آید؟! به دادگاه کشاندن اساتید دانشگاهی که با منطق و استدلال انتقادهایی نسبت به مذاکرات هسته ای دارند با کدام منطق قابل توجیه است؟! توهین های مستمر به منتقدان برخی از فعالیت های دولت چه توجیهی دارد؟!

حال در چنین فضایی عده ای معلوم الحال مانند آقای «هادی خامنه ای» سر از استان کرمان در می آورد و در دانشگاه آزاد واحد کرمان، اَعمال شوم فتنه گران را تطهیر می کند و از آنها بعنوان خادم یاد می کند!! آقای خامنه ای لازم است به پرسش های زیر که یکبار دیگر در یادداشتی با عنوان «این قبح، شکستنی نیست» آورده بودیم، پاسخ دهید:

چه می شود که افرادی مانند شیمون پرز، نتانیاهو، اوباما، کلینتون، مسعود رجوی، مریم رجوی، رضا پهلوی و عناصر ضد انقلاب و ضد اسلام که در دشمنی آنها با اسلام و نظام جمهوری اسلامی هیچ شک و تردیدی نیست، هم صدای با فتنه گران می شوند؟!! مگر نه اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که هرگاه دشمن از شما تمجید کند در کار خود شک کنید؟ آیا آمریکا و اسرائیل از صحبت های شما بیش تر سود خواهد برد یا مردم انقلابی که همواره پیرو سخنان رهبر و ولیشان فتنه را محکوم کرده اند؟! چطور دم از شناخت ولی فقیه می زنید، حال آنکه خط قرمزی که بیان فرموده اند را قبول ندارید و زیر سئوال می برید و خائنان به نظام و مردم را خادم صدا می زنید؟!

اگر فتنه گران نسبت به آرا شک و تردید داشتند، چرا پیرو فرمایشات رهبر انقلاب راه قانونی را در پیش نگرفتند و به آتش زدن اموال عمومی و کشته و زخمی کردن مردم و ایجاد نا امنی دامن زدند؟!!

چرا وقتی شعارهای ضد اسلامی هم چون- جمهوری ایرانی، در تقابل با جمهوری اسلامی- مرگ بر اصل ولایت فقیه ،در تقابل با اصل ولایت فقیه - و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، در تقابل با دستورات صریح اسلام و امام خمینی(ره) سرداده میشد، اعلام برائت نکردند؟!!

چرا وقتی که مساجد ما به آتش کشیده می شدند، تصاویر امام راحل پاره می شد و آشوبگران در روز عاشورا کف می زدند و سوت می کشیدند به جای برائت از آنها با بیانیه هایشان دست به تشویق و حمایت از آنها می زدند؟!!

گویا توهین به مردم و دانشجویان برای شما به یک روال عادی تبدیل شده و شنیدن صدای دانشجویان بیدار ایران اسلامی برای شما بسیار آزاردهنده است، بله باید بدانید که دانشجو مؤذن جامعه است و همیشه بیدار است تا نماز ملت قضا نشود، و بکار بردن واژه هایی که بنده پیشاپیش از خوانندگان عزیز در تکرار آنها عذرخواهی می کنم از زبان شما مانند نفهم، بی عقل، جاهل، ساکت باش و مسئولین دانشگاه به دانشجویانتان ادب بیاموزید، به دور از ادب است و لازم است تجدیدنظر ویژه ای در آن بعمل آورید چرا که با لبخندهای ظاهری و حرف های قشنگ قشنگ شما و دوستانتان سازگاری ندارد و ذکر این نکته که هر چقدر هم خدمت کرده باشیم، در یک لحظه می توان همه آنها را نابود کرد، گرچه سوابق مخدوش عده ای بسیار روشن و آشکار است، خالی از لطف نیست، از خدای متعال می خواهیم که همه ما را پیرو راستین ولایت و قدردان نعمتش قرار دهد و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

منتشرشده در شماره دوم نشریه رصد و به مناسبت حضور تشنج برانگیز هادی خامنه ای در استام کرمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی