میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، شنبه‌شب با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) و نماینده شهردار و جمعی از دانشجویان جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان و مسئولان رفسنجان پیرامون مسائل و مشکلات شهر در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

آیا ضدیت با فتنه اشکال دارد / افرادی که می‌ترسند بحث فتنه و نفوذ را مطرح کنند، باید جوابگوی خون شهدا باشند

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان هم با بیان اینکه حضور اعضای هیئت‌علمی دانشگاه در نماز جماعت انگشت‌شمار است، تصریح کرد: متولی امر حجاب در جامعه و دانشگاه چه نهادی است و علت توسعه نیافتن رفسنجان که شهری ثروتمند است، چیست.

وی همچنین از اجاره دادن خانه‌ها در املاک به دانشجویان مجرد انتقاد کرد و این موضوع را عاملی برای بالارفتن آمار فساد دانست.

محمدحسین آزادی حساس بودن شورای تأمین نسبت به آرامش در زمان انتخابات را خواستار شد و افزود: نباید اجازه ورود فتنه گران در دانشگاه داده شود و از اموال نظام در جریانات خاص سیاسی نباید استفاده شود.

وی با بیان اینکه افراد روشنفکرنمای غرب‌زده امام‌جمعه، ائمه جماعات و صدا و سیما را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: آیا ضدیت با فتنه و حمایت از جوانان انقلابی اشکالی دارد، افرادی که می‌ترسند بحث فتنه و نفوذ را مطرح کنند، باید جوابگوی خون شهدا باشند.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی