میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان:
تربیت نیروهای انقلابی از اهداف ایجاد تشکل جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدحسین آزادی امشب در جشن یک سالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار داشت: سال گذشته این تشکل مذهبی و انقلابی و ارزشی در این دانشگاه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: از زمانتشکیل جامعه اسلامی این دانشگاه با تمام فراز و نشیب توانستیم در راستای اهداف جامعه اسلامی گام برداریم.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان افزود: پاسداری از انقلاب و در مسیر ارزش‌های انقلاب بودن از افتخارات این تشکل است و یکی از اهداف ما تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب است.

وی افزود: در کشور 56 دفتر تشکل جامعه اسلامی داریم و این تشکل توانسته به اهداف اساسی خود برسد.

آزادی با تقدیر از همراهی مسئولان دانشگاه و حمایت آن‌ها از تشکل‌های دانشجویی، خاطرنشان کرد: اگر چه مواردی اختلاف سلیقه وجود داشت و از جسارت‌هایی که ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.

این دانشجوی انقلابی با اشاره به اینکه ارزش‌های انقلاب در تشکل ما مطرح است، بیان کرد: واکنش صریح در مواردی که جریانی از خطوط انقلاب عبور کند و جهت‌گیری‌های صحیح که مورد عنایت رهبر انقلاب است از جمله اهداف ما است.

لینک خبر در خبرگزاری فارس را در اینجا ببینید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی