میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

مصاحبه با خبرگزاری دانشجو در خصوص فتنه گران

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رفسنجان با اشاره به حضور برخی جریان‌های فتنه در دانشگاه‌ها و بعضا حمایت و همراهی برخی مسئولان دانشگاهی با آنان گفت: افرادی که حرکاتی خلاف شان مردم انقلابی ما انجام داده‌اند، نباید اجازه ورود به دانشگاه را داشته باشند.

محمدحسین آزادی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با تاکید براینکه رفت و آمدهای عاملان فتنه در دانشگاه ها می تواند مانعی برای رشد مفید علمی باشد، بیان داشت: حضور این گونه افراد در دانشگاه ها فضای ملتهبی را برای دانشگاه ایجاد خواهد کرد.

 
وی با اشاره به وظایف تشکل های دانشجویی در این خصوص تاکید کرد: دانشجویان در مقابل کسانی که به کشور به انقلاب و نظام آسیب وارد کرده و آب به آسیاب دشمن ریخته و باعث خوشحالی دشمنان نظام شده اند، با اقتدار حمایت و آن را محکوم می کنند؛ بنابراین کسانی که بستری برای حضور این افراد در دانشگاه آماده کردهاند، باید پاسخگو باشند.

 
آزادی با تاکید بر اینکه حضور اصحاب فتنه در دانشگاه ها نه تنها خلاف مصلحت دانشگاه است؛ بلکه مخالف منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: چرا باید افرادی که از سوی مردم و نخبگان جامعه طرد شده اند، مجددا در چنین محیط هایی حاضر شده و هیچ موضع گیری قابل قبولی از سوی وزیر علوم و مسئولان امر صورت نگیرد.

 
وی با بیان اینکه حضور فتنه گران در دانشگاه و بی تفاوتی مسئولان به این مسئله رشد علمی را کند کرده و فضای دانشگاه را به پوچی می برد، گفت: حمایت برخی مسئولان دانشگاهی و وزارت علوم به جای موضع گیری برای حضور اصحاب فتنه در دانشگاه ها سئوال برانگیز است.

 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه دانشگاه همیشه مبدا و محور تحولات در جامعه و دانشگاهیان قشر تاثیرگذاری هستند، گفت: همه ما دانشگاه و دانشجو را با خصوصیات علم، آگاهی، نشاط، پویایی و سرشار از انگیزه می شناسیم، اینجاست که حرکت ها و جریان ها شکل می گیرد و دانشجو به عنوان نماد آگاهی و روشنگری می تواند جامعه را نسبت به مسائل و اتفاقات آگاه و بیدار کند.

 
آزادی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان و جریان های معاند نظام دریافته اند که دانشگاه نقش حساسی دارد و مبدا همه تحولات است؛ لذا درصدد نفوذ در دانشگاه ها هستند که با استفاده از این فضای سیال، پویا و پرتحرک به خواسته ها و امیال خود برسند.

 
وی افزود: جریان فتنه یکی از جریان های معاند نظام است که متاسفانه برخی ها سعی بر تطهیر این جریان دارند، جریانی که در سال ۸۸ با حمایت مستقیم استکبار جهانی رو در روی نظام اسلامی قرار گرفت و سعی بر براندازی نظام داشت و در نقاط مختلف کشور شاهد برنامه ریزی های این جریان جهت نفوذ در دانشگاه ها هستیم.

 
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فتنه خط قرمز نظام است؛ لذا جریان های معاند باید بدانند که دانشجو بعنوان قشر آگاه و بیدار جامعه نه تنها فریب آنها را نمی خورد؛ بلکه هرگز مجال نقش آفرینی فتنه گران در فضای دانشگاه ها را نخواهد داد.

لینک خبر در خبرگزاری دانشجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی