میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: اینکه عده‌ای هر کجا انتخاب مردم برخلاف سلیقه سیاسی آنان باشد و با انواع برچسب‌ها ملت را عقب مانده سیاسی تلقی می‌کنند، موجب تأسف است و مسلماً عوامل اجرایی و دانشگاهی که به امثال آیت‌الله خاتمی توجه درخور ندارند، دلیلش این است که به نوعی دست پرورده چنین تفکراتی هستند.

محمد حسین آزادی، دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتقاد شدید آیت الله احمد خاتمی از مسئولان اجرایی استان کرمان در خصوص عدم دعوت از وی برای سخنرانی بیان داشت: ما هم سخنان آیت الله خاتمی را تأیید می کنیم و به عینه در طول زمان فعالیت‌های خود در استان، شاهد این موضوع بوده ایم، امثال آیت الله خاتمی نه تنها برای استان بلکه برای انقلاب منشأ برکت هستند و وی فردی صریح در دفاع از اصول و ارزش هاست که مردم انقلابی کرمان نیز در طول چندین دوره با انتخاب وی بعنوان نماینده خود در مجلس خبرگان این موضوع را تأیید کرده اند.

وی افزود: وی همواره در این دوره ها بالاترین میزان آراء را در استان داشته است و این موضوع پیامی روشن برای مسئولین اجرایی استان است. نقش ایت الله خاتمی باید نقش برجسته تری در استان باشد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: ما در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر-(عج) این افتخار را داشتیم که در انتخابات خبرگان رهبری از وی اعلام حمایت کنیم و وقتی وی بالاترین میزان آراء را در بین دانشجویان با اختلاف بالا نسبت به سایرین کسب کردند، خستگی کار از تن ما رفت و معتقدم که چنین استقبالی از سوی عموم دانشگاهیان با وجود هجمه گسترده رسانه ای دشمنان و برخی مخالفان داخلی علیه ایشان نشان از نگاه مثبت و ویژه بدنه دانشگاهی و دانشجویان استان نسبت به آیت الله خاتمی دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولین دانشگاهی و اجرایی نسبت به این موضوع است.

آزادی ادامه داد: این که عده ای هر کجا انتخاب مردم برخلاف سلیقه سیاسی آنان باشد به انتخاب مردم پشت پا می زنند و با انواع برچسب ها توهین کرده و ملت را عقب مانده سیاسی تلقی می کنند، موجب تأسف است و مسلماً عوامل اجرایی و دانشگاهی که به امثال آیت الله خاتمی توجه درخور ندارند، دلیلش این است که به نوعی منصوب و دست پرورده چنین تفکراتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی این جزو بدیهیات است که تریبون ها دست افراد دلسوز انقلاب باشد؛ اما عده ای از این موضوع ناراحت و نگران هستند و دائما تکرار می کنند که تریبون نماز جمعه یا فلان تریبون دست عده ای خاصی است، مسلم است که تریبون نماز جمعه باید در دست کسی باشد که فتنه را صریحاً محکوم می کند و موضع روشن و صریحی در خصوص فتنه گران دارد نه در دست کسانی که با صحبت هایشان کشور و مردم را به دردسر و زحمت می اندازند.

دبیر سابق جامعه اسلامی دانشجویان دانسگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: دلیل کدورت دشمنان و مخالفین داخلی و برخی از مسئولین اجرایی کنونی از آیت الله خاتمی به این چنین موضوعاتی بر می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی