میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

خورشید بی غروب عاشورا

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۷ ب.ظ

انقلابی که باشی،‌ ولایت پذیر که باشی،‌ خودباور که باشی،‌ دیگر ترس در قاموست جایی ندارد،‌ دیگر از موشک های دشمنان نمی ترسی که با خاک یکسانت کنند!


عاشقانه به دل دشمن میزنی چون سست عنصر نیستی و می دانی نتیجه هر چه باشد پیروزی از آن توست،‌ انقلابی که باشی دیگر چشم امیدت به کفار و دشمنان نیست، هزاران امان نامه هم بیاورند اعتنایی نمی کنی،‌ اعتنا که هیچ،‌ نهیب می زنی که به چه جرأتی امان نامه آورده اند.
حسینی که باشی و اندکی از پرتو خورشید بی غروب عاشورا به تو تابیده باشد محال است که به مال مردم دست درازی کنی،‌ چون حسین(ع) شرط ورود به طایفه ی عشقش را پاکی از مال دیگران می داند چرا که روبرویش لشکری است که شکم هایشان از حرام پر گشته است!
عاشورا را جوانانی چون علی اکبر(ع) رقم زدند،‌ اینک نوبت جوان انقلابی ایرانی است که تمدن نوین اسلامی را بنا نهد و در راه هدفش جان فشانی کند و یقین داشته باشد که « أَنَّ النَّصْرَ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ سُبْحَان» آن گاه است که همچون عاشورا،‌ نور بر ظلمت،‌ حق بر باطل و شرافت بر دنائت و لئامت فائق خواهد آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی