میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

دیروز تعدادی از عناصر ضدانقلاب خارج نشین با ارسال نامه ای به ترامپ، خواستار اعمال فشارهای بیشتر بر کشورمان شده‌اند، اقدامی که دقیقاً مصادف می شود با سالروز عملیات کربلای 4، آن عملیات مهم هم بواسطه یک خائن پناهنده شده لو رفت و 12هزار جوان ایرانی بصورتی باورنکردنی به شهادت رسیدند، شاید بتوان طبق اصل پایستگی این تعبیر را بکار برد که خائن از بین نمی رود بلکه از شکلی به شکل دیگر در می آید.


جوانانی از وطن با دستانی بسته با سیم خاردار از جان مایه می گذارند برای حفظ وطن و تعدادی از جوانان خودفروخته نامه می نویسند برای نابودی وطن!
یکی از اینها احمد باطبی است، همان شخصی که برای عده ای نماد جنبش دانشجویی شده بود و از او به افتخار یاد می کردند، فتنه گری که در حادثه کوی دانشگاه پیشتازی می کرد و امروز مزد اقدامات آن روزش را از دشمنان این ملت می گیرد، با جرج دبلیو بوش مصافحه می کند و از حقوق بشر دم می زند! اگر جنبش دانشجویی در مسیر درست گام برندارد و اصول را نفهمد عاقبتش می شود احمد باطبی!
وطن فروشی که قله های بی شرفی و بی غیرتی را فتح می کند و به همراه هم پیاله ای هایش به شقی ترین اشقیا نامه می نویسد برای نابودی مردمان سرزمین مادری اش! جالب است که با مجسمه کوروش هم عکس سلفی می گیرد! عکسی که می شود اجتماع نقیضین! نماد وطن فروشی با نماد وطن پرستی در یک قاب! مدعیان امروزی کورش پرستی که بر مقبره اش سر تعظیم فرود می آورند نیز از این قماشند!
القصه! سر صحبت بیش تر با آنهایی است که در رسانه هایشان که تبلور افکارشان است از #فتنه و فتنه گر و خائنین به وطن و سردمداران کودتای 88 به مظلوم یاد می کنند! و خواسته یا ناخواسته شده اند صدای آمریکا و صدای ضد انقلاب!
فقط این جمله را می توان خطاب به آنها گفت: برگردید قبل از آنکه ننگ #وطن_فروشی و #بی_شرفی بر پیشانی تان نقش ببندد...


نظرات  (۱)

۰۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۳ مهدی امینی
وقتی دیروز خبرشو شنیدم دیوونه شدم به مولا درد ما داخلیههههه اونم شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی