میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

شماره پنجم گاهنامه نبض صداوسیما منتشر شد

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

نبض صداوسیما

با لطف خدا و به کمک بچه های خوش ذوق دانشگاه صداوسیما پنجمین شماره از گاهنامه نبض رو منتشر کردیم. این شماره یک تفاوت جدی با شماره های قبلی داره و اون اعطای صاحب امتیازی نشریه به تشکل تازه تأسیس «جامعه رسانه اسلامی» است. این تشکل رو پس از ماه ها رفت و آمد تونستیم به اتفاق دوستان در دانشگاه صداوسیما راه اندازی کنیم و امیدواریم بتونه اثرات خیلی خوبی در آینده این دانشگاه و سازمان بگذاره.

خوشبختانه نشریه نبض تونسته بین دانشجوها و مسئولان دانشگاه و سازمان صداوسیما جا باز کنه و به واسطه اون، نظرات هیئت تحریریه مورد توجه قرار بگیره.

به نظر من کانال ها و گروه های مجازی به هیچ وجه نمی تونه جای نشریه و روزنامه رو بگیره. نشریه در یک فضای نخبگانی به تحلیل حوادث و موضوعات میپردازه و از همین رو مورد توجه جدی مخاطبان قرار میگیره چیزی که در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی خبری از اون نیست.


در این شماره به نقد عملکرد رسانه ملی از منظر اساتیدی چون ابراهیم فیاض، مهدی سالم، محمدرضا شفاه و حسین شاهمرادی پرداخته شده است. بنده نیز در یادداشتی به چرایی ضرورت راه اندازی تشکل جامعه رسانه اسلامی پرداختم.. دوست خویم جلال خالقی نیز از منظر دیگری به نقد دانشگاه و سازمان صداوسیما پرداخته.


یکی دیگه از پرونده های این شماره موضوع «سلبریتی ها» است که توسط محمد رزمجو و سیدعلیرضا میرمحمدی مورد نقد و بررسی قرار گرفته.


میتونید فایل این شماره رو در ذیل دانلود بفرمایید.


شماره پنجم گاهنامه نبض صداوسیما


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی