میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

میم - طاها

یادداشت ها و نوشته جات - محمدحسین آزادی

نامی از خویش در جهان بگذار
زندگانی برای مردن نیست

بایگانی

یک فعال دانشجویی در گفتگو با فارس گفت:‌به اسم رقابت نمی‌شود هر شخص ضعیف و بی صلاحیتی را به جایگاه های مهم کشور راه داد، باید دوره نماینده‌ای که به خاطر منافع شخصی از درخواستش برای استیضاح و سئوال از وزیری پا پس می کشد، پایان یابد. (متن کامل در ادمه مطلب)



محمدحسین آزادی فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس  با اشاره به برخی تلاش‌ها برای القای این موضوع که مردم به نظام بی اعتماد شدند، گفت: طرح نارضایتی و بی اعتمادی فراگیر نسبت به حاکمیت مسئله کذبی است که ترامپ و اعوانش در واشنگتن مطرح و گروهی در داخل تکرارش می‌کنند.

وی افزود: اینها پیش از این بر طبل برگزاری رفراندوم می کوبیدند اما تشییع ده‌ها میلیونی نماد مقاومت در کشور و اعلام انزجار قاطع مردم از بیگانگان به خوبی پاسخ فضاسازی آنها را داد.

این فعال دانشجویی گفت:‌ مسلما مردم از وضعیت اقتصادی گلایه دارند. اما آیا این وضعیت جز نتیجه عملکرد مجلس و دولتی است که تمام استعداد کشور را معطل توافقی کرد که نهایتاً مثل آب خوردن توسط طرف های غربی منسوخ شد و جز خسران و تشدید بی سابقه تحریم ها هیچ آورده ای برای مردم نداشت.

آزادی تصریح کرد: این روزها شاهد هجمه همه جانبه‌ای به شورای نگهبان هستیم. از بیرون امثال پمپئو برای تضعیف این نهاد مهم انقلاب دست به کار شده‌اند. در داخل هم تفکر مایل به غرب می خواهد ناکارآمدی و فسادهایش را با برچسب زنی و حمله به شورای نگهبان توجیه کند.

وی تصریح کرد: دلخوری مردم از همین سوء استفاده هایی است که عناصر نامطلوب سیاسی از جایگاه هایی چون نمایندگی مجلس می کنند. مردم ما آنقدر نجیب هستند که فشارهای دشمن را تحمل می کنند ولی منفعت طلبی شخصی و گروهی از جایگاه نمایندگی و اجرایی را نمی پذیرند.

این فعال دانشجویی افزود: شورای نگهبان بر اساس مستندات، عناصر نامطلوبی را رد کرده و برخی صدایشان در آمده که چرا اینها رد شده اند. همین نشان می‌دهد این اشخاص و گروه ها خیرخواه کشور و مردم نیستند وگرنه از دست اندازان به بیت المال و کیسه دوزان حمایت نمی‌کردند.

آزادی یادآور شد: عملکرد رد صلاحیت شدگان برای همگان محرز است، افرادی که اوج افتخار و عملکردشان در مجلس سلفی گرفتن با موگرینی است بود و نبودشان چه فرقی به حال کشور و مردم می کند. تکرارهای بی فایده را تمام کنید و بگذارید افراد شایسته، سالم و کارآمد صادقانه به مردم خدمت کنند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: به اسم رقابت نمی شود هر شخص ضعیف و بی صلاحیتی را به جایگاه های مهم کشور راه داد. باید دوره نماینده ای که با یک تلفن از بیرون و به خاطر منافع از درخواستش برای استیضاح و سئوال از وزیری پا پس می کشد پایان یابد. مردم نماینده ای صریح و ساده زیست می خواهند که رضایت خدا و مردم برایش از هر چیز دیگری مهم تر باشد.

وی گفت: مردم، شورای نگهبان را امین خود و کشور می دانند و در انتخابات پیش رو برای تغییر شرایط به نفع کارآمدی و شفافیت حضور پرشور و شعوری خواهند داشت. چله دوم انقلاب باید با یک مجلس مقتدر، پرانرژی و کارآمد آغاز شود. مجلسی که بتواند وظیفه خود را به بهترین وجه ایفا کند و منافع ملت را بر هر منفعت دیگری ترجیح دهد.

انتهای پیام/

لینک این خبر در خبرگزاری فارس

نظرات  (۱)

سلام مرسی از مطالب مفیدتون . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی